אמל"ק

נכנסים לאיזור האישי באתר בנק מזרחי טפחות, תחת תפריט "עובר ושב", בוחרים "אישורים ומסלולי עמלות", מורידים טופס. 

למה אנחנו צריכים את זה?

כדי להגיש את הדו"ח למס הכנסה אנחנו צריכים להגיש טופס ״אישור חשבון בנק״ המאשר שחשבון הבנק שלך הוא באמת שלך (כדי שמס הכנסה ידע לאן להעביר את הכסף).

מה אנחנו צריכים?

טופס אישור ניהול חשבון

איך משיגים את המסמך?

1. נכנסים לאתר של מזרחי טפחות וממלאים את פרטי הכניסה לחשבונך
2. לאחר הכניסה לאזור האישי, לוחצים "עובר ושב"
3. לוחצים על "אישורים ומסלולי עמלות"
4. לאחר הכניסה לעמוד, לוחצים על "אישור ניהול חשבון חתום"
5. ובוחרים את החשבון עבורו רוצים להוציא אישור ניהול חשבון
6. לוחצים "הפקת אישור", שומרים את הקובץ כ-PDF.