אמל"ק

נכנסים לאזור האישי באתר בנק לאומי דרך המחשב, תחת "עובר ושב" מוציאים "אישור בעלות חשבון".

למה אנחנו צריכים את זה?

כדי להגיש את הדו"ח למס הכנסה אנחנו צריכים להגיש טופס ״אישור חשבון בנק״ המאשר שחשבון הבנק שלך הוא באמת שלך (כדי שמס הכנסה ידע לאן להעביר את הכסף).

מה אנחנו צריכים?

טופס אישור בעלות חשבון, שנראה כך:

איך משיגים את המסמך?

1. נכנסים לאתר בנק לאומי: https://www.leumi.co.il, ולוחצים "כניסה לחשבונך":

2. מכניסים את פרטי הכניסה לחשבונך:

3. לאחר הכניסה לאזור האישי, לוחצים על הלשונית "דוחות ואישורים" בתפריט מצד ימין:

4. בוחרים "אישור בעלות בחשבון":

5. לוחצים על "צפייה באישור בעלות חשבון" ,שומרים את הקובץ כ-PDF.